Sara - SaGam

Rykande färskt! + Tekniktips

Publicerad 2008-04-02 22:13:15 i Stämplat

Här kommer ett rykande färskt kort som jag gjort med två av Inkywings nya stämplar. Det är Postdam och texten "Livets resa" som släpps tillsammans med många andra motiv på mässan i Avesta till helgen.

image272

Jag har efterfrågat vad mina bloggläsare vill att det ska finnas för tekniktips på min hemsida Sagamdesign. Jag fick en hel del förslag och jag jobbar på att utveckla sidan mer och mer. Tack för all hjälp! Har jag glömt något? Komplettera gärna listan genom att skriva en kommentar!

Förslag på tekniktips!
OH
distresser
alkoinks
promarker
akvarellpennor
promarkers + prisma
MCP
viktekniker
"att bygga ett kort"
vaselin
krympplast i skrivaren
dekotips
verktygserfarenheter
distresser +pearlex
split negative

Vinnaren av pysselpaketet!
Jag har alldeles nyss med hjälp av min man lottat fram Christine som vinnaren av det lilla pysselpaketet! Grattis! Hör av dig till mig på sara [snabel-a]gamborn.com med adressen så kommer jag cyklande ;-)

Ha det gott alla!
Sara

Kommentarer

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2008-04-03 00:19:21

Vilket fint och romatiskt kort du har gjort med postdamen. Och jag tror bestämt att bubbelplasten varit framme igen ;-) Kram!

Postat av: Christine

Publicerad 2008-04-03 06:57:59

Vad glad jag blir o jag som aldrig brukar vinna något. Ska bo bredvid postlådan så spännande.
Tack o kram
Christine

Postat av: Anita/AniLi

Publicerad 2008-04-03 20:12:17

Hej
såg jag dig på mässan i Göteborg..var så mycket folk..men kul var det!
Oj, så mycket nya kort, härliga tulpanstämplar-den i hink som du färgat orange-har jag också gjort. Tyckte det var svårt att chalka-är ju ingen kortmakare-får öva mera.
Bra med många tekniktips!
Kraaam Anita

Postat av: Elisa

Publicerad 2008-04-03 20:58:32

Jätteläckert blev det här, Sara! Både fräckt och romantiskt!

Postat av: zizzi

Publicerad 2008-04-04 15:14:38

Hej söta du!!!

Ville bara säga att du é så proffsig när du demar!!!!
Jag är llite låg efter en så intensiv helg....

Massa kramar på dig!

Postat av: Lotta/ FruHl

Publicerad 2008-04-04 19:16:09

Tack för kul demo och pennan är kalas! Hoppas att du får kul på mässan denna helg om du ska dit!
Ser framemot alla nya tekniktips!
Ha det finemang!
Kramis,
Lotta/ FruH

Postat av: Chruss

Publicerad 2008-04-04 19:30:49

JA, det där med fönster har varit sådär till och från men den här veckan har det fullkomligt rykt ur öronen - det är så frusterande innan man får stopp på det via ctr-alt-del. Modern teknik....
ha det bra!

Postat av: Maria

Publicerad 2008-04-07 20:48:07

Tack Sara för kommentaren om mitt inbjudningskort. Jag gjorde två demokort på mässan och blandade båda teknikerna. Det är alltid så roligt att få göra nåt nytt.

Postat av: Runekjersti

Publicerad 2010-02-23 12:15:15

Greetings. This site is so full of information

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela