Sara - SaGam

Söndag kväll

Publicerad 2007-10-14 20:55:50 i Stämplat

Utanför fönstret är det mörkt, riktigt mörkt, trots att klockan inte ännu  är så mycket. Barnen sover sedan en timme tillbaka och jag har suttit vid pysselbordet en stund och gjort en ny banner till min blogg. Skapandet går i vågor, och just nu samlar jag på mig massor av inspiration. Hösten är så vacker och alla dess färger får mig på så gott humör. Jag njuter av att vara ute och se alla löv som faller till marken...och de som ännu sitter kvar på grenarna. Det sprakar av vackra färger och jag vill skapa i höstens tecken. Plockar fram stämplar med äpplen och päron, svamp, kottar och många många löv. Färgvalet är givet och tiden är min. Nu är det dags att vara kreativ!

Ha en bra vecka,
Sara

Två timmar senare har det blivit två kort och en del röjande på pysselbordet. Korten är gjorda med "vaxkriteresisttekniken". Svamparna och äpplet är från Pysselmyran och texterna från Inkywings.

image115image114

God natt!
/Sara

Kommentarer

Postat av: Hönan

Publicerad 2007-10-14 22:53:57

Så härliga kort. Mysiga färger.
Kramis Anna-Lena

Postat av: yoli

Publicerad 2007-10-14 23:48:44

hallooo sweetiepie... jag taggar dig nu... :P
vilka läckra höststkort... :D Lika duktig som vanligt... you rocks..

Postat av: Lillemor

Publicerad 2007-10-15 16:37:54

Här råder rena höststämningen på din blogg, mysigt!
Ja, äpplet och svamparna har jag ju sett förut.
Vad fint det blev när du monterat korten!
Må så gott.
Lillemor

Postat av: Camilla W

Publicerad 2007-10-15 17:27:36

Du är ju en poet Sara! Hösten är underbar. Önskar mig tid...nej jag ska TA mig tid att sitta och pyssla höstkort. Kram

Postat av: Maria

Publicerad 2007-10-15 23:36:28

Fina kort. Måste kolla vad det där växtkr.... är för nåt. Intressant.
Ha en bra vecka!
God natt!

Postat av: Sofia Wernmyr

Publicerad 2007-10-15 23:44:03

Så snygga korten blev färdiga! Jag håller med om att hösten är en vacker tid!

Postat av: Maria/ Kortmakaren

Publicerad 2007-10-16 07:50:42

Skönt att höra att allt är bra med dig. Jag och Tina saknade dig igår ;=) Fina kort du gjort. Du har så många ess i bakfickan. Har du lust att träna imorgon? Kram. Maria

Postat av: Louise(vbg)

Publicerad 2007-10-16 19:02:16

Härliga höstkort och vilken mysig höstig banner du ahr tillverkat. Jätteläckert! Kramiz ( vi ses om 1 1/2 vecka, jättekul!)

Postat av: Marja

Publicerad 2007-10-18 14:53:39

Härliga kort!! Höststämning så det förslår!
jag utmanar dig att berätta 7 sanningar om dig själv. Läs mer i min blogg! :)
Vore kul att veta mer om dej!!

//Marja

Postat av: Beata Ewa

Publicerad 2007-10-18 20:28:09

Så nydelige høstkort - skikkelig stemningsfulle!!

Det var veldig interessant teknikk du har benyttet på kortene :-). Gleder meg til å prøve det selv!!

Ha en fortsatt god helg!

Postat av: Teotilda

Publicerad 2009-08-26 07:55:15

i love this page keep it up.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela