Sara - SaGam

Ny teknik

Publicerad 2007-10-18 21:54:44 i Stämplat

för mig att testa var det här. Jag läste om det idag. Chruss hade hittat en bra länk- Tack! 

Så här gjorde jag:
Jag rev bort en bit i mitten av ett "datapapper" och la mitt rivna hål på ett vitt tjockare papper. Jag DTP:ade med Adirondackdynan Sandal, stämplade bakgrundstext och små nötter med Adirondack Hazelnut. Sedan lyfte jag av mitt håliga papper. Som avslutning stämplade jag huvudmotivet och text med den tredje dynan i Adirondack-kombinationen: Espresso. (Stämplar från Inkywings)

image116

Vad kallas tekniken? Har den något namn? Någon som vet? Lämna gärna förslag!
/Sara

Kommentarer

Postat av: yoli

Publicerad 2007-10-18 22:15:07

wow så läckert... men ingen aning om vad det heter.. det är ju du som är experten... :P

kram

Postat av: Maria

Publicerad 2007-10-18 23:09:58

Vad häftigt, måste ju testa. Alltid kul att titta in hos dig för du har så mycket roligt att dela med dig av.
Såg du att jag vann en bag hos InkyWings? Tittar djupt i brevlådan varje dag, ännu inget napp:(

Postat av: sussilull

Publicerad 2007-10-19 21:53:23

Detta kort vart verkligen jättesnyggt. Kan tyvärr inte hjälpa dig vad tekniken heter men här ser du en som ska prova iallafall!!! *hehehehe*

Postat av: Louise(vbg)

Publicerad 2007-10-26 20:05:09

Häftigt! Måste testa. Får nog bli ett sånt kort i helgen! Vi ses Kramiz!

Postat av: Laila

Publicerad 2007-10-27 17:09:24

Det där var en kul idé. Den ska skrivas upp i min lilla tips bok.

Postat av: Tin@

Publicerad 2007-12-08 16:03:43

Jag kan bara hålla med en av de tidigare inläggen...det är ju du som är facit vad det gäller alla möjliga tekniker, du kanske kan komma på något käckt namn till tekniken.
Du är så duktig!
Vi ses väl på måndag gissar jag.
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela