Sara - SaGam

Håller som bäst på...

Publicerad 2007-10-03 21:47:26 i Stämplat

... med att göra DT-kort för Inkywings. Det är väldigt många motiv som släpps på mässan "Papperskraft" till helgen. Tror det finns något som passar för alla. Jag och de andra i designteamet producerar för fullt och det är kul. Jag ser fram meot mässan och det blir liksom lite pirrigt i kroppen. Visst kommer det att bli en hel del jobb, men det är helt ok just för att det är så roligt. Roligt att finnas i en trevlig, kreativ miljö och träffa många stämpelvänner, både nya och gamla. Hoppas tillfälle ges för möten. Kommer att ha Sofia Pysselmyran och hennes "staf" sovandes här hemma hos oss och det ska också bli mysigt!

Här visar jag ett kort med en av de nya motivstämplarna från Inkywings. Jag har stämplat med memories chestnut och färglagt med distresser. Chalkade kanterna med chestnut roan och ritade dit stygn. Mellanpapperet är ett presentpapper och julaftonstämpeln är en stämpel som finns sedan tidigare hos Inkywings.

image112

Väl möt till helgen,
Sara

Kommentarer

Postat av: Lillemor

Publicerad 2007-10-04 13:36:52

Vad spännande med alla nya stämplar som släpps!
Det ska kommer att bli fantastiskt roligt även om jag gissar på att iallfall jag kommer att vara helt slut...Men vad gör det???
Härligt kort du gjort i fina färger, såg att Ingrid använt en annan av de nya nallestämplarna!
Vi ses imorgon! :O)
Lillemor

Postat av: Beata Ewa

Publicerad 2007-10-04 14:23:18

Kjempeflott kort og nydelig fargelegging, Sara!
Kos deg masse på messa i helgen!
Ha det godt!

Postat av: Gunvor

Publicerad 2007-10-05 08:59:25

Fint kort du gjort Sara! Dessvärre kan det aldrig bli någon Papperskraft för mig på hösten, inte så länge den ligger kvar på helgen innan älgjakten startar :(
Hoppas att du och alla andra som har tid och möjlighet får en underbar helg.

Postat av: Eva F

Publicerad 2007-10-05 13:06:26

Söt nalle, vilka härliga färger du gjort kortet i.
Kram Eva

Postat av: Ann-Louice

Publicerad 2007-10-10 15:21:07

Vilket gulligt kort du gjort med den nya nallestämpeln.

Postat av: Inger Marie

Publicerad 2007-10-14 16:36:38

Heisann!!

Nydelig kort i flotte farger. Har tittet litt i bloggen din og du lager utrolig mye fint.

Ha en fin søndag.

Go klem

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela