Sara - SaGam

Stämpelstafetten på Stämpelsnack.se

Publicerad 2007-11-15 16:03:23 i Stämplat

Som många andra, närmare 54 stycken, är jag med i den pågående stämpelstafetten på stämpelsnack.se. Där är vi uppdelade i lag och får utmaningar med jämna mellanrum som vi ska tävla med och det lag som samlat ihop flest poäng när stafetten är slut vinner pris! När utmaningarna har fått en segrare korad är det ok att visa upp kort i bloggar och dyl. Här kommer mina bidrag i utm 2 och 3. Stämplar från Inkywings. Ingen seger för mitt lag i någon av utmaningarna, men nu är vi på G!

image133
image134

Ha det gott!
Sara

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2007-11-15 18:13:36

Klart att du inte kan hålla koll på alla snuviga näsor:)
Du missförstod nog lite mitt inlägg om "frågeboken". Jag lånade inlägget från Forma Hantverk. Min bok tänker jag ge till min svåger som nu är den äldsta i släkten. Jag tänker ställa många personliga frågor som tex "hur/när träffade du min syster"?. "Hur upplevde du dina körlektioner med mig"? Var du hemma när V åkte till BB"? "Hur länge var du aktiv som fotbollsspelare"? "Varför gav du dig in i politiken"? Etc etc.
Det finns tusen frågor om allt möjligt jag skulle vilja ha svar på. Många av frågorna har jag ställt tidigare men det blir ju så mycket lättare att komma ihåg svaren när dom finns nedtecknade.
Lycka till!

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2007-11-16 09:09:36

Vilka fina kort, ängelkortet hade jag faktiskt mina aningar om att det var du som hade gjort. Kul att man känner igen varandras stilar :-D Fiffigt att använda god jul-cirkeln som julgranskula, den idén lånar jag! Ha det gott!

Postat av: Gunvor

Publicerad 2007-11-16 17:46:15

Jag tyckte nog att änglakortet var "Sariskt" när jag såg det! Fina är korten i alla fall! Lycka till i fortsättningen också!

Postat av: Elisa

Publicerad 2007-11-17 08:41:09

Härliga kort Sara! Jag måste komma ihåg att köpa såna där sicksackband, de är så dekorativa. Om jag minns rätt så tillåter de också ett visst mått av "böjning".

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2007-11-17 19:40:05

Det är bara jag igen :-D Denna gång vill jag säga ett stort GRATTIS till dig på födelsedagen den 17/11! Kramar från Ingrid

Postat av: Maria

Publicerad 2007-11-18 22:38:27

Springer bara förbi och kikar:-)

Postat av: Beata Ewa

Publicerad 2007-11-19 22:19:40

Herlige kort igjen, Sara!!
Leser at du hadde fødseldag :-) Gratulerer så masse med vel overstått.

Klem fra Beata

Postat av: Maria

Publicerad 2007-11-21 20:11:59

Kikar in förstås!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela