Sara - SaGam

90

Publicerad 2007-11-25 13:01:26 i Stämplat

...så nu e dom klara! Alla mina julkort alltså. Jag var uppe till 01,40 i natt och gjorde färdigt en stooooor hög med kort. Håller på att uppdatera min tekniksida SaGam design (rejält) och har som mål att den ska ligga ute när det står 080101 i kalendern, men vi får se. Pga vissa omständigheter är det ett hästjobb! Jag visar inte alla julkorten här utan spara dom till hemsidan. Men det är klart några smakprov kan jag ju ge er. Håll till godo!



Kommentera gärna korten med att tala om vilket av dom som är din favorit och varför!
/Sara

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2007-11-25 19:36:23

Åh, kära nån - som Nasse skulle ha sagt. Så många kort, pust.
Jag tycker bäst om grankortet dels för att jag gillar granar som ser ut som riktiga granar och det är enkelt och stilfullt. Det lila kortet är ovanlígt i färg till julen men absolut ett kort jag själv skulle skicka. De resterande tre korten tycker jag också om för du har en förmåga att skifta stilar och det gör att det blir så spännande och man kan hitta kort som passar till alla mottagare.

Postat av: Hönan

Publicerad 2007-11-25 22:05:47

Alla korten är så fina. Men det jag tycker mest om bvar det Vita med Granan.Är inne i en vit period just nu. Och det var så vackert stilrent och snyggt!
Kramen en som är riktigt avundsjuk förjag har inte ens kommit halvvägs med mina kort.
/Anna-Lena

Postat av: Sussig

Publicerad 2007-11-25 22:10:06

Jag tycker att det röda i mitten med granen är helt fantastiskt. Det är så mycket jul, utan att vara för mycket.

Postat av: Ingrid - Inola

Publicerad 2007-11-26 21:17:22

Oj oj, så flitig du har varit, Sara! Är imponerad av att du klarar att göra så många OLIKA motiv och design på julkorten. Själv brukar jag tänka ut en modell med en stämpel som är ny för året (för att inte riskera att skicka samma motiv till någon) och så kör jag masstillverkning på den modellen. Lite tråkigt kanske, men det går fort när jag väl sätter igång. Jag är halvvägs nu ... Min favorit är det lila kortet med glöggflaskan på, mest för att det är en annorlunda men härlig färg och för att stämpeln är kul. Har faktiskt inte sett det motivet förut.

Postat av: Lisa - InkyWings

Publicerad 2007-11-27 16:20:10

WOW!! Jag är IMPENERAD!!! ;-DD

Det röööda tilltalade mig mest! Varför? Ingen aning - gillade det bara. ;-)

Jag är stolt över att ha börjat på mina julkort i år... säkert 10-15 st gjorda.... DET är kors i taket för att vara mig.. hehe... nu är det väl bara si så där 50 kvar eller nått?

Postat av: Zizzi

Publicerad 2007-11-27 23:17:03

Hallå snygging.
Vad kul, nu hittade jag till din blogg oxå. Jag är ju redan sååååå imponerad och tacksam att jag hittat din hemsida!!!
Jag har två favoriter bland dina fantastiska julkort. Det är det röda för jag känner värme, dofter av jul och minnen när jag ser det. Så välbalanserat. Sedan är det det vita med granen. Jag gillar dansk inredningsdesign, vitt stilrent m.m. så jag tror det är därför det tilltalar mig.
Kul att du vågar använda så olika färger. Du är en sann inspiratör!!!!!!!!
På det svarta julkortet på min blogg har jag använt Adirondack Dabber metallic akrylfärg pearl. Ger en jätte härlig isig känsla.
Vi syns i Floda Kram Cissi

Postat av: Lillemor

Publicerad 2007-11-29 12:56:57

DÄ va dä värsta som man säger här uppe!
Det röda kortet med granen är min favorit,
gillar det gammaldags känslan över det!
Må gott och ha en trevlig första advent!
Lillemor

Postat av: Theogina

Publicerad 2009-07-28 09:21:21

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela