Sara - SaGam

Publicerat

Publicerad 2007-05-22 22:50:42 i Stämplat

Det är väldigt roligt att bli publicerad i tidningar och jag har blivit det flera gånger faktiskt. Senast var det i den norska stämpeltidningen "Ett trykk" (2/07). Jag har med två kort (hittar inte nån scannad bild på dom) och så var jag med i en utmaning. Tillsammans skulle vi 9 stycken skapa ett lapptäcke. Det enda vi fick veta var att det skulle vara blått och 20*20 cm. Det blåa förknippar jag snabbt med vatten och havet och så var mitt bidrag klart! Drt blev en mosaik-lapp till täcket. Jag beskriver tekniken på min hemsida.

image67

(Stämplar från hÄnglar & stÄnglar och Kortmakaren)

Har varit långt borta från datorn ett tag eftersom vi renoverar kök just nu. Uppskattar alla kommentarer om min "nya layout" här. Trivs med blogg och hoppas på mer regelbunden uppdatering . Så välkommen tillbaka!
/Sara

Kommentarer

Postat av: Inger Marie

Publicerad 2007-05-23 10:15:57

Herlig kort du laget til lappeteppet i Ett trykk :)
Jeg var også med i den utfordringen, men laget lapp med bruntoner :)
Ha en flott dag!!
Klem fra Inger Marie

Postat av: Sofia Wernmyr

Publicerad 2007-05-23 21:09:15

Jättefint kort - du är väl värd att bli publicerad, så kreativ och sprudlande av skaparlust :-)
Kram / Sofia

Postat av: Eva F

Publicerad 2007-05-23 22:25:31

Härligt i underbara färger. Har sett hela lapptäcket i tidningen och det är verkligen fint.

Postat av: Mikaelleah

Publicerad 2009-02-16 13:53:01

Hi, cool site. What CMS is it?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela