Sara - SaGam

Ny stämpel från Inkywings

Publicerad 2007-03-05 22:14:11 i Stämplat

Efter en hel dag hemma har det blivit ett par kort stämplade. Hemma har jag varit med sjuk make och sjuk dotter. Kräksjukan har drabbat oss och jag bara hoppas jag slipper...

Bland korten jag fått till är detta ett. Kaffekoppen är en ny stämpel från Inkywings och texterna finns där sedan tidigare. Jag gillar brunt och rosa och toppade KAFFE-kortet med en QK-cupcake som jag inhandlade på scrap- och stämeplmässan i helgen.

Ha en fortsatt bra vecka. Skriv gärna nåt!

/Sara

KAFFE

Kommentarer

Postat av: Elisa

Publicerad 2007-03-06 14:09:54

Hej och hå så kan det gå... Att man blir tagen! Titta in i min blogg så får du se!
www.elwan.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela