Sara - SaGam

Mina bidrag till stafetten

Publicerad 2007-12-05 20:26:47 i Stämplat

Här kommer fler bidrag till stämpelstafetten på Stämpelsnack.se. Stafetten är över nu...vi väntar bara på att få reda på resultatet. Spännande! Och under tiden kan vi göra kort till julkortstävlingen på samma forum!

Utmaning 8 gick ut på att använda dekorationer på G.

Utmaning 9 gick ut på att göra en julgransprydnad. Jag gjorde två och skickade in den med katten.

Utmaning 10 var att dekorera en tändsticksask och min ask kom till final.

Utmaning 11 var att göra ett kort med en särskild form och min uppgift blev att göra ett triangulärt kort.

Utmaning 12 var att göra kort i svart-vitt. Jag var med i den svart-vita finalen också.

"Less is more" hette den 13:de och sista utmaingen och det var fritt att tolka.




Ha det gott,
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela